tisdag 11 november 2014

MIN GRÖNA........

EN GRÖN OM DAGEN OM JAG FÅR BESTÄMMA!

Jag gillar att få i mig en GRÖN drink ,Smoothie eller yoghurt om dagen!

Som bas har jag AVOCADO, STJÄLKSELLERI,FÄRSK INGEFÄRA, ÄPPLE /PÄRON OCH BABY SPENAT.

Jag kan addera BROCCOLI ELLER GRÖNA ÄRTOR efter tillgång ,tycke & smak.

Sedan smaksätter jag med KANEL,KARDEMUMMA, MUSKOT & LAKRITSPULVER.

Som vätska tar jag nötmjölk eller vatten .

Toppar  med kokoschips,gojibär eller bipollen.I med allt i en mixerkanna & mixa.
Mer vätska till smoothie & mindre om du vill ha yoghurt konsistens.

Till yoghurt så är det gott med Bovetecrunch.

Yoghurt toppad med bovetecrunch & jordgubbar.
Smoothie med superfruits & bipollen.
Yoghurt toppad med hasselnötter,jordgubbar & bipollen.

2 kommentarer:

  1. Ser gott ut! var köper du bipollen?
    /Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sara!

      Bipollen finns att köpa både på nätet & hälsokosten.Min köpte jag på Life Butiken ( kedja av hälsokost butiker)
      Trevlig Dag/ Tina

      Radera